Covid-19 (Corona) - Lockdown

Momenteel kunnen wij probleemloos al uw bestellingen blijven verwerken.
De lockdown heeft dan ook geen invloed voor onze webshop.

Door de nieuwe aangekondigde maatregelen willen we u waarschuwen voor nog meer drukte bij de vervoerders, met name bij PostNL. We zien regelmatig dat PostNL op werkdagen vertraging oploopt en de volgende melding op de track en trace geeft: ‘Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt’.

Wij willen benadrukken dat wij uw bestelling altijd versturen.

Iedere dag komt PostNL het door ons gereserveerde aantal karren met vracht ophalen.
Het is dus niet zo dat er pakketten bij ons blijven liggen of wij pakketten niet versturen. Pakketten dienen eerst bij PostNL gescand te worden, voordat de trackcode aangeeft dat deze bij PostNL gearriveerd zijn. Door de grote drukte bij deze leverancier is dit helaas niet altijd het geval. Mocht het ooit zo zijn dat PostNL de pakketten niet op kan komen halen, nemen wij altijd direct contact met u op.

Wij willen u vragen om rekening te houden met eventuele lokale vertragingen i.v.m. met de extreme drukte die zij nu ervaren.
Houd uw track & trace code dan ook goed in de gaten voor de laatste updates.

Alvast bedankt voor uw begrip.