FAQ
Veel gestelde vragen
Algemeen
Hoe kan ik contact opnemen met ReBuyIt.nl?
Wij werken zoveel mogelijk thuis.
Dit betekent dat we helaas niet telefonisch bereikbaar zijn maar uiteraard wel altijd via de email.
Wij zijn momenteel aanwezig op:
Maandag t/m Zaterdag
tussen 9.00 uur - 16.00 uur
In deze tijd zullen wij alle bestellingen verwerken en proberen uw email zo snel mogelijk te beantwoorden.
Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van ons contactformulier
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Dit betekent dat we helaas niet telefonisch bereikbaar zijn maar uiteraard wel altijd via de email.
Wij zijn momenteel aanwezig op:
Maandag t/m Zaterdag
tussen 9.00 uur - 16.00 uur
In deze tijd zullen wij alle bestellingen verwerken en proberen uw email zo snel mogelijk te beantwoorden.
Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van ons contactformulier
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Is nieuw ook echt nieuw?
Als de staat "Nieuw" is dan betreft dit inderdaad een nieuw product.
De reden dat deze producten goedkoper zijn dan normaal is omdat deze zijn overgekocht van particulieren.
Deze zijn bijvoorbeeld verkregen bij het afsluiten of verlengen van een abonnement of als kado bij een actie.
Omdat deze zijn overgekocht van particulieren zijn het wettelijk gezien "marge producten", deze hebben dan ook geen BTW op de factuur staan en dat maakt vaak een prijsverschil.
Uiteraard kunt u ze probleemloos gebruiken en heeft u ook gewoon fabrieksgarantie.
De reden dat deze producten goedkoper zijn dan normaal is omdat deze zijn overgekocht van particulieren.
Deze zijn bijvoorbeeld verkregen bij het afsluiten of verlengen van een abonnement of als kado bij een actie.
Omdat deze zijn overgekocht van particulieren zijn het wettelijk gezien "marge producten", deze hebben dan ook geen BTW op de factuur staan en dat maakt vaak een prijsverschil.
Uiteraard kunt u ze probleemloos gebruiken en heeft u ook gewoon fabrieksgarantie.
Nieuw en zo goedkoop, hoe kan dat?
De reden dat deze producten goedkoper zijn dan normaal is omdat deze zijn overgekocht van particulieren.
Deze zijn bijvoorbeeld verkregen bij het afsluiten of verlengen van een abonnement of als kado bij een actie.
Omdat deze zijn overgekocht van particulieren zijn het wettelijk gezien "marge producten", deze hebben dan ook geen BTW op de factuur staan en dat maakt vaak een prijsverschil.
Uiteraard kunt u ze probleemloos gebruiken en heeft u ook gewoon fabrieksgarantie.
Deze zijn bijvoorbeeld verkregen bij het afsluiten of verlengen van een abonnement of als kado bij een actie.
Omdat deze zijn overgekocht van particulieren zijn het wettelijk gezien "marge producten", deze hebben dan ook geen BTW op de factuur staan en dat maakt vaak een prijsverschil.
Uiteraard kunt u ze probleemloos gebruiken en heeft u ook gewoon fabrieksgarantie.
Heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen?
Als u inlogt op de website kunt u bij "ordergeschiedenis" de huidige status van uw bestelling(en) zien.
Zodra wij een bestelling ontvangen stuurt ons systeem u automatisch een email met de status van uw bestelling.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Zodra wij een bestelling ontvangen stuurt ons systeem u automatisch een email met de status van uw bestelling.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Waarmee kan er online betaald worden? (Onze betaalmethodes)
U kunt bij ons op verschillende manieren online betalen
Ideal (iDeal QR)
Creditcard - Visa / Mastercard / Maestro
Bancontact
KBC / CBC
Belfius Pay
Giropay
Sofort Banking
Bunq
Er komen steeds nieuwe betaalmethodes op de markt, zodra deze interessant zijn voor u zullen wij deze toevoegen.
Momenteel accepteren we geen bitcoin, paypal of afterpay betalingen.
Ideal (iDeal QR)
Creditcard - Visa / Mastercard / Maestro
Bancontact
KBC / CBC
Belfius Pay
Giropay
Sofort Banking
Bunq
Er komen steeds nieuwe betaalmethodes op de markt, zodra deze interessant zijn voor u zullen wij deze toevoegen.
Momenteel accepteren we geen bitcoin, paypal of afterpay betalingen.
Waar kan ik al mijn gegevens, bestellingen e.d. vinden? (Uw account)
U kunt op onze website inloggen met uw email en wachtwoord waarna u al uw persoonlijke gegevens, ordergeschiedenis e.d. kunt terugvinden.
Klik hier om direct in te loggen in uw account
Klik hier om direct in te loggen in uw account
Wat betekenen alle statussen?
Er zijn verschillende statussen mogelijk voor uw bestelling
Order ontvangen - Dit betekend dat wij uw bestelling en de betaling goed hebben ontvangen.
In behandeling - Zodra wij uw bestelling gaan inpakken en verwerken krijgt deze de status "In behandeling".
Afgehandeld / Gereed - Zodra de besteling gereed en verstuurd is veranderd de status in "Afgehandeld / Gereed".
Retour goedgekeurd - Heeft u iets geretourneerd? Dan ziet u hier de uitkomst na ontvangst van het retour.
Wachten op reactie klant - Er is een email gestuurd met daarin meer uitleg (Wellicht bent u iets vergeten mee te sturen?)
Order ontvangen - Dit betekend dat wij uw bestelling en de betaling goed hebben ontvangen.
In behandeling - Zodra wij uw bestelling gaan inpakken en verwerken krijgt deze de status "In behandeling".
Afgehandeld / Gereed - Zodra de besteling gereed en verstuurd is veranderd de status in "Afgehandeld / Gereed".
Retour goedgekeurd - Heeft u iets geretourneerd? Dan ziet u hier de uitkomst na ontvangst van het retour.
Wachten op reactie klant - Er is een email gestuurd met daarin meer uitleg (Wellicht bent u iets vergeten mee te sturen?)
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn account en kan niet meer inloggen, wat nu?
Bent u het wachtwoord van uw account vergeten en kunt u niet meer inloggen? Geen probleem!
U kunt het wachtwoord opnieuw instellen door hier te klikken.
Ter controle wordt er gevraagd naar uw naam en emailadres waarmee u het account heeft aangemaakt.
U kunt het wachtwoord opnieuw instellen door hier te klikken.
Ter controle wordt er gevraagd naar uw naam en emailadres waarmee u het account heeft aangemaakt.
Wat is de conditie van de accu / batterij?
Wij controleren alle producten zorgvuldig zodat u zonder problemen kunt genieten van uw aankoop. Uiteraard proberen we dan ook alle eventuele problemen te voorkomen. Een accu of batterij moet bij ons dan ook succesvol door de "UUR-test" heen komen voordat wij deze goedkeuren.
Wat betekent een "UUR-test"?
Zie uitleg testmethode voor laptops
Zie uitleg testmethode voor telefoons
Wat betekent een "UUR-test"?
Zie uitleg testmethode voor laptops
Zie uitleg testmethode voor telefoons
Welke laptop is geschikt voor mij?
Bent u op zoek naar de juiste laptop?
Wij hebben hieronder een korte uitleg om u verder te helpen zodat u weet waar u op moet letten bij uw keuze.
Internetten, e-mailen en tekstverwerken (Office)
Een verslag typen of een mailtje sturen, kan met iedere laptop. Ook films en muziek streamen is geen enkel probleem. Als u uw laptop alleen voor eenvoudige taken gebruikt heeft u al voldoende met een goedkopere processor, zoals een Celeron of Pentium.
• Elke processor
• 2 GB werkgeheugen of meer
• Elk inchformaat
Voor school / studie
Als u uw laptop elke dag meeneemt naar college, is het wel zo fijn als deze niet te zwaar is en makkelijk in de tas past. Wilt u een laptop waarmee u zonder problemen meerdere vensters in uw browser open kunt laten, ga dan voor minimaal een Intel Core i3 processor. De meeste scholen hanteren ook een advieslijst met minimale specificaties.
• Minimaal een Intel Core i3 of AMD Ryzen 3 processor
• Minimaal 4 GB werkgeheugen
• Maximaal 15,6 inch en 2 kg
Fotobewerking
Gaat u aan de slag met serieuze fotobewerking of grafisch ontwerp, kies dan voor een laptop met minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor. Met voldoende werkgeheugen draaien programma's als Photoshop of Illustrator tegelijk met andere programma's.
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
• Minimaal 8 GB werkgeheugen
• Verstandig is wellicht een SSD harde schijf i.p.v een HDD
Videobewerking
Voor het monteren van video's heeft u nog wat extra kracht nodig. Een krachtige processor is noodzakelijk als u niet 'eeuwig' op het renderen van films wilt wachten.
• Minimaal een Intel Core i7 of AMD Ryzen 7 processor
• Minimaal 8 GB werkgeheugen
• Minimaal een Full HD beeldscherm
• Verstandig is wellicht een SSD harde schijf i.p.v een HDD
Gaming
Met een Intel Core i5 en 8 GB werkgeheugen is uw laptop al geschikt voor games. Wilt u genoeg grafische kracht, dan heeft u in ieder geval een NVIDIA GeForce GTX 1050 videokaart nodig. Voor VR games is dat de GTX 1060.
• Minimaal een NVIDIA GeForce GTX 1050 videokaart
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
Uiteraard kunt u afwijken van de aanbevelingen en zult u zien de vele laptops al voldoen aan de minimale eisen of zelfs nog beter zijn.
Klik hier om alle laptops te bekijken.
Wij hebben hieronder een korte uitleg om u verder te helpen zodat u weet waar u op moet letten bij uw keuze.
Internetten, e-mailen en tekstverwerken (Office)
Een verslag typen of een mailtje sturen, kan met iedere laptop. Ook films en muziek streamen is geen enkel probleem. Als u uw laptop alleen voor eenvoudige taken gebruikt heeft u al voldoende met een goedkopere processor, zoals een Celeron of Pentium.
• Elke processor
• 2 GB werkgeheugen of meer
• Elk inchformaat
Voor school / studie
Als u uw laptop elke dag meeneemt naar college, is het wel zo fijn als deze niet te zwaar is en makkelijk in de tas past. Wilt u een laptop waarmee u zonder problemen meerdere vensters in uw browser open kunt laten, ga dan voor minimaal een Intel Core i3 processor. De meeste scholen hanteren ook een advieslijst met minimale specificaties.
• Minimaal een Intel Core i3 of AMD Ryzen 3 processor
• Minimaal 4 GB werkgeheugen
• Maximaal 15,6 inch en 2 kg
Fotobewerking
Gaat u aan de slag met serieuze fotobewerking of grafisch ontwerp, kies dan voor een laptop met minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor. Met voldoende werkgeheugen draaien programma's als Photoshop of Illustrator tegelijk met andere programma's.
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
• Minimaal 8 GB werkgeheugen
• Verstandig is wellicht een SSD harde schijf i.p.v een HDD
Videobewerking
Voor het monteren van video's heeft u nog wat extra kracht nodig. Een krachtige processor is noodzakelijk als u niet 'eeuwig' op het renderen van films wilt wachten.
• Minimaal een Intel Core i7 of AMD Ryzen 7 processor
• Minimaal 8 GB werkgeheugen
• Minimaal een Full HD beeldscherm
• Verstandig is wellicht een SSD harde schijf i.p.v een HDD
Gaming
Met een Intel Core i5 en 8 GB werkgeheugen is uw laptop al geschikt voor games. Wilt u genoeg grafische kracht, dan heeft u in ieder geval een NVIDIA GeForce GTX 1050 videokaart nodig. Voor VR games is dat de GTX 1060.
• Minimaal een NVIDIA GeForce GTX 1050 videokaart
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
• Minimaal een Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 processor
Uiteraard kunt u afwijken van de aanbevelingen en zult u zien de vele laptops al voldoen aan de minimale eisen of zelfs nog beter zijn.
Klik hier om alle laptops te bekijken.
Waarom is mijn laptop (ineens) zo traag?
Hoe snel een laptop is hangt natuurlijk af van verschillende factoren, denk hierbij aan de processor snelheid, hoeveelheid werkgeheugen of het type harde schijf (HDD of SSD) maar ook vaak aan geinstalleerde programma's.
Bij veel programma's moet Windows ook nog wat updates downloaden en installeren zodat ze goed werken en dit kost dus tijd en processorkracht.
Heeft u de laptop pas net ontvangen of een tijd niet meer gebruikt?
Als een laptop langere tijd niet aan is geweest met internetverbinding (een week is meestal al genoeg) dan loopt hij een aantal updates achter.
Windows zal deze automatisch op de achtergrond (dus niet zichtbaar) gaan downloaden en installeren.
(Zelf Windows Updates controleren? Ga naar: Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update > Windows Update en selecteer "Controleren op updates")
Zolang Windows hiermee bezig is zal de processor en het werkgeheugen (gedeeltelijk) in gebruik zijn en zal de laptop ook trager reageren.
Pas als alle update gereed zijn en de laptop 1 a 2 keer opnieuw heeft kunnen opstarten zal de processor weer volledig tot uw beschikking zijn.
Helaas is dit standaard bij Windows zo ingesteld en kunt u dit niet wijzigen.
Bij veel programma's moet Windows ook nog wat updates downloaden en installeren zodat ze goed werken en dit kost dus tijd en processorkracht.
Heeft u de laptop pas net ontvangen of een tijd niet meer gebruikt?
Als een laptop langere tijd niet aan is geweest met internetverbinding (een week is meestal al genoeg) dan loopt hij een aantal updates achter.
Windows zal deze automatisch op de achtergrond (dus niet zichtbaar) gaan downloaden en installeren.
(Zelf Windows Updates controleren? Ga naar: Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update > Windows Update en selecteer "Controleren op updates")
Zolang Windows hiermee bezig is zal de processor en het werkgeheugen (gedeeltelijk) in gebruik zijn en zal de laptop ook trager reageren.
Pas als alle update gereed zijn en de laptop 1 a 2 keer opnieuw heeft kunnen opstarten zal de processor weer volledig tot uw beschikking zijn.
Helaas is dit standaard bij Windows zo ingesteld en kunt u dit niet wijzigen.
Mijn betaling is mislukt wat nu?
Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom een betaling is mislukt:
• Wellicht was er een tijdelijke, technische storing via de betaalservice of bank.
• Het inloggen via de betaalservice is te vaak mislukt.
• De creditkaart is niet voor de 3DS security code vrijgegeven.
• Het banktegoed is niet toereikend.
Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact met ons op.
• Wellicht was er een tijdelijke, technische storing via de betaalservice of bank.
• Het inloggen via de betaalservice is te vaak mislukt.
• De creditkaart is niet voor de 3DS security code vrijgegeven.
• Het banktegoed is niet toereikend.
Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact met ons op.
Ontvang ik ook een Factuur (op naam / BTW) na aankoop?
U ontvangt bij iedere bestelling een factuur van ons, deze krijgt u via email maar kunt u ook terugvinden in uw account "ordergeschiedenis".
Op de factuur staat de naam die u heeft opgegeven in uw account, wilt u een factuur op bedrijfsnaam dan dient u in uw account uw bedrijfsnaam in te vullen (en eventuele adresgegevens) voordat u een bestelling plaatst.
Marge producten
Onze producten vallen onder de marge-regeling waardoor er geen BTW op de factuur vermeld is.
De marge-regeling geldt voor de meeste gebruikte producten die worden ingekocht zonder btw. Alle producten die van een particulier gekocht worden zijn altijd gebruikte producten, ook al zijn ze nog nooit gebruikt. Ook producten die via handelaren worden gekocht zijn vaak marge producten.
Op de factuur staat de naam die u heeft opgegeven in uw account, wilt u een factuur op bedrijfsnaam dan dient u in uw account uw bedrijfsnaam in te vullen (en eventuele adresgegevens) voordat u een bestelling plaatst.
Marge producten
Onze producten vallen onder de marge-regeling waardoor er geen BTW op de factuur vermeld is.
De marge-regeling geldt voor de meeste gebruikte producten die worden ingekocht zonder btw. Alle producten die van een particulier gekocht worden zijn altijd gebruikte producten, ook al zijn ze nog nooit gebruikt. Ook producten die via handelaren worden gekocht zijn vaak marge producten.
Zijn alle producten compleet?
U ontvangt bij ieder product alle benodigde accessoires die het product nodig heeft om te functioneren.
Dit betekent meestal dus met laadkabel en/of adapter afhankelijk hoe het product van de fabrikant uit geleverd wordt.
*Nieuwe telefoons hebben bijvoorbeeld geen adapter meer erbij maar wel nog een laadkabel.
*Nieuwe telefoons hebben bijvoorbeeld geen adapter meer erbij maar wel nog een laadkabel.
Kan ik veilig betalen bij jullie en zijn mijn gegevens veilig / beschermt?
Al uw gegevens en betalingen zijn veilig.
Onze verbinding wordt beveiligd met een SSL certificaat. Dit is te zien aan het slotje bij onze URL adres.
Tevens worden uw gegevens beschermt met uw inloggegevens. Uiteraard bent u wel zelf verantwoordelijk voor het geheim houden van uw inloggegevens.
Onze verbinding wordt beveiligd met een SSL certificaat. Dit is te zien aan het slotje bij onze URL adres.
Tevens worden uw gegevens beschermt met uw inloggegevens. Uiteraard bent u wel zelf verantwoordelijk voor het geheim houden van uw inloggegevens.
Verzending
Wat is de huidige status van mijn bestelling?
Als u een bestelling maakt bij ons sturen wij u meteen een email met daarin de status van uw bestelling. Vervolgens krijg u steeds bij elke status-wijziging een nieuwe email. Als u inlogt op de website kunt u bij "ordergeschiedenis" ook de status van uw bestelling(en) zien.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket aankomt?
Als u op werkdagen besteld voor 16.00 uur dan versturen wij het pakket nog diezelfde dag.
Normaal gesproken hanteert PostNL 1 werkdag voor de bezorging maar u ontvangt ook een Track&Trace code van ons.
Wij willen u vragen om rekening te houden met eventuele lokale vertragingen i.v.m. met de extreme drukte die zij nu ervaren.
Houd uw track & trace code dan ook goed in de gaten voor de laatste updates.
Normaal gesproken hanteert PostNL 1 werkdag voor de bezorging maar u ontvangt ook een Track&Trace code van ons.
Wij willen u vragen om rekening te houden met eventuele lokale vertragingen i.v.m. met de extreme drukte die zij nu ervaren.
Houd uw track & trace code dan ook goed in de gaten voor de laatste updates.
Heeft u nog geen Track & Trace code ontvangen?
Als u inlogt op de website kunt u bij "ordergeschiedenis" de status van uw bestelling(en) zien, deze status versturen wij ook per email.
Zodra de status is gewijzigd in "Verzonden / Gereed" stuurt ons systeem u een email met de track&trace code waarmee u het pakket kunt volgen.
U kunt ook in uw account bij uw bestelling kijken, hier staat ook de track&trace code van uw pakket.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Zodra de status is gewijzigd in "Verzonden / Gereed" stuurt ons systeem u een email met de track&trace code waarmee u het pakket kunt volgen.
U kunt ook in uw account bij uw bestelling kijken, hier staat ook de track&trace code van uw pakket.
Ontvangt u geen emails van ons?
Sommige mailservers hanteren strenge spam-regels waardoor automatisch verzonden emails geblokkeerd worden.
Hoe kunt u ervoor zorgen dat de e-mails niet meer geblokkeerd worden of in de spamfilter terechtkomen?
Voeg de volgende domeinen toe aan uw veilige afzenders:
@rebuyit.nl
@mail.rebuyit.nl
info@rebuyit.nl
Kijk hier hoe u dit kunt doen.
Wat gebeurt er met het pakket als u niet thuis bent?
Wij versturen alle pakketten aangetekend en verzekerd. Dit betekent dat PostNL het pakket alleen bij u thuis mag afgeven.
Tevens moet er altijd voor ontvangst worden getekend. Bij de buren afgeven is dus niet mogelijk!
Indien de bezorger na twee bezorgpogingen het pakket niet heeft kunnen afleveren zal deze het pakket brengen naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Vervolgens kunt u daar het pakket alsnog afhalen.
Tevens moet er altijd voor ontvangst worden getekend. Bij de buren afgeven is dus niet mogelijk!
Indien de bezorger na twee bezorgpogingen het pakket niet heeft kunnen afleveren zal deze het pakket brengen naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Vervolgens kunt u daar het pakket alsnog afhalen.
Wat zijn de verzendkosten bij jullie?
U betaalt bij ons geen verzendkosten voor uw bestelling, dit is geheel gratis en op onze kosten.
Wordt mijn pakket verzekerd en/of aangetekend verstuurd?
Wij versturen alle pakketten aangetekend en verzekerd. Dit betekent dat PostNL het pakket alleen bij u thuis mag afgeven.
Tevens moet er altijd voor ontvangst worden getekend. Bij de buren afgeven is dus niet mogelijk!
Indien de bezorger na twee bezorgpogingen het pakket niet heeft kunnen afleveren zal deze het pakket brengen naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Vervolgens kunt u daar het pakket alsnog afhalen.
Tevens moet er altijd voor ontvangst worden getekend. Bij de buren afgeven is dus niet mogelijk!
Indien de bezorger na twee bezorgpogingen het pakket niet heeft kunnen afleveren zal deze het pakket brengen naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Vervolgens kunt u daar het pakket alsnog afhalen.
Garantie & Retouren
Wilt u een producten retourneren / opsturen naar ons?
Er zijn soms redenen om een product te retourneren of op te sturen naar ons.
Zorg dat u altijd eerst contact met ons opneemt zodat wij weten waar het over gaat.
Geldige redenen voor opsturen kunnen zijn:
• Garantie - Als er iets niet functioneert zoals het hoort of u hulp nodig heeft.
• Hulp - Overige hulpvragen zoals o.a. her-installaties, schoonmaken of reparaties.
• Herroepingsrecht - U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
LET OP: Tijdens deze periode dient u voorzichtig om te gaan met het product. Het is een zichttermijn en geen gebruikstermijn!
U mag het product bekijken en proberen zoals u dat in de winkel ook zou doen.
Helaas hebben wij geen antwoordnummer waardoor u zelf de kosten voor het retourneren dient te betalen.
Kijk hier voor meer informatie over retourneren en verzenden naar ons.
Zorg dat u altijd eerst contact met ons opneemt zodat wij weten waar het over gaat.
Geldige redenen voor opsturen kunnen zijn:
• Garantie - Als er iets niet functioneert zoals het hoort of u hulp nodig heeft.
• Hulp - Overige hulpvragen zoals o.a. her-installaties, schoonmaken of reparaties.
• Herroepingsrecht - U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
LET OP: Tijdens deze periode dient u voorzichtig om te gaan met het product. Het is een zichttermijn en geen gebruikstermijn!
U mag het product bekijken en proberen zoals u dat in de winkel ook zou doen.
Helaas hebben wij geen antwoordnummer waardoor u zelf de kosten voor het retourneren dient te betalen.
Kijk hier voor meer informatie over retourneren en verzenden naar ons.
Heb ik ook garantie op mijn aankoop? en hoe lang?
Alle producten die wij verkopen hebben garantie. Hoe lang deze garantie is verschilt per product en hangt af van de gradatie en leeftijd van het product.
Bij ieder product ziet u dan ook de "grade" staan die voor dat product geldt.
Klik hier voor een uitgebreid overzicht van de garantie.
Bij ieder product ziet u dan ook de "grade" staan die voor dat product geldt.
Klik hier voor een uitgebreid overzicht van de garantie.
Wordt mijn product gerepareerd of ontvang ik mijn geld retour?
We proberen het product altijd eerst te repareren zodat u weer 100% van het toestel kunt genieten!
Mocht dit helaas niet lukken, zal het volledige aankoopbedrag naar uw bankrekening teruggestort.
Belangrijk om te weten:
• Bij het retourneren van het product binnen de 14 dagen herroepingsrecht, wordt altijd het volledige aankoopbedrag teruggestort.
• Bij garantie proberen we altijd eerst het product te repareren, mocht dit niet lukken, gaan we over tot vergoeden.
• Terugbetalingen gebeuren op de rekening waarmee u betaalt heeft.
Mocht dit helaas niet lukken, zal het volledige aankoopbedrag naar uw bankrekening teruggestort.
Belangrijk om te weten:
• Bij het retourneren van het product binnen de 14 dagen herroepingsrecht, wordt altijd het volledige aankoopbedrag teruggestort.
• Bij garantie proberen we altijd eerst het product te repareren, mocht dit niet lukken, gaan we over tot vergoeden.
• Terugbetalingen gebeuren op de rekening waarmee u betaalt heeft.
Meldingen (iPhone) | Beeldscherm of batterij vervangen?
Heb je bij ons een iPhone gekocht? Dan kan het voorkomen dat er een melding over het beeldscherm of de batterij in beeld verschijnt. Dit is slechts een (storende) melding die na 14 dagen verdwijnt. Je kunt je aankoop dus zorgeloos gebruiken en de melding gewoon negeren. Maar waarom wordt de melding eigenlijk aan jou getoond?
Beeldscherm of batterij vervangen?
Bij een (refurbished/gebruikte) iPhone wordt het toestel opengemaakt, op meer dan 50 punten gecontroleerd, indien nodig gerepareerd én gereinigd alvorens het toestel aan jou wordt verkocht. Zo wordt de batterij bij een capaciteit van minder dan 83% vervangen en wordt ook het beeldscherm grondig onder de loep genomen. Als slechts één van deze componenten van zijn plek komt, registreert de software van de iPhone dat. De iPhone laat vervolgens de melding zien.
Waarom doet Apple dit?
Deze melding wordt getoond als waarschuwing dat er een reparatie aan het scherm of de batterij heeft plaatsgevonden door een niet-officiële reparateur. Alleen autorized Apple reparateurs zijn in staat om de software te deactiveren, waardoor de melding verdwijnt en de conditie van de accu weer kan worden uitgelezen. Bij derde partijen (zoals ons) is dat niet mogelijk, waardoor de melding bij jou in beeld verschijnt. Maar geen zorgen, want de melding is slechts een loze waarschuwing. Deze meldingen hebben geen enkele invloed op de prestaties van de accu, het beeldscherm of de iPhone zelf."
Wanneer verdwijnt de melding?
De melding blijft 4 dagen staan op het toegangsscherm en 15 dagen in de Instellingen-app. Na deze periode nestelt de melding zich onder "batterijconditie".
Beeldscherm of batterij vervangen?
Bij een (refurbished/gebruikte) iPhone wordt het toestel opengemaakt, op meer dan 50 punten gecontroleerd, indien nodig gerepareerd én gereinigd alvorens het toestel aan jou wordt verkocht. Zo wordt de batterij bij een capaciteit van minder dan 83% vervangen en wordt ook het beeldscherm grondig onder de loep genomen. Als slechts één van deze componenten van zijn plek komt, registreert de software van de iPhone dat. De iPhone laat vervolgens de melding zien.
Waarom doet Apple dit?
Deze melding wordt getoond als waarschuwing dat er een reparatie aan het scherm of de batterij heeft plaatsgevonden door een niet-officiële reparateur. Alleen autorized Apple reparateurs zijn in staat om de software te deactiveren, waardoor de melding verdwijnt en de conditie van de accu weer kan worden uitgelezen. Bij derde partijen (zoals ons) is dat niet mogelijk, waardoor de melding bij jou in beeld verschijnt. Maar geen zorgen, want de melding is slechts een loze waarschuwing. Deze meldingen hebben geen enkele invloed op de prestaties van de accu, het beeldscherm of de iPhone zelf."
Wanneer verdwijnt de melding?
De melding blijft 4 dagen staan op het toegangsscherm en 15 dagen in de Instellingen-app. Na deze periode nestelt de melding zich onder "batterijconditie".